joi, 4 noiembrie 2010

Povestea continua ...

     4 noiembrie 2009... practic prima zi din viata mea ... intrauterina.
   La aceasta data incepea povestea lui Sergiulica . Mami si tati  nu stiau inca , dar eu imi incepusem lunga calatorie de "initiere" , calatorie ce avea sa se incheie pe 29.07.2010 . De fapt , Faina avusese un feeling si chiar i-a spus lui tati sa tina minte aceasta data caci era data mult asteptata . Si asa a fost , s-a confirmat dupa cateva zile : testele de sarcina indicau ca o inimioara batea incet-incet , neauzita inca .
   Astazi , un an mai tarziu , sunt baiat mare . Am trei luni , dar sunt voinic . Am mai si crescut putin , am 64 cm si 5900 g .
Astazi am gustat primele picaturi de suculet de morcovi . Cred ca e bun ...
Si tot astazi am inceput sa-mi murdaresc hainitele , tot cu suc de morcovi  :)    - doar trebuie sa ramana si dovezi , nu-i asa ?
Sper ca maine sucul sa mi se para si mai bun .
Astazi m-am strambat putin si l-am mai dat si afara , dar intelegeti-ma , era ceva nou . Faina incerca sa ma convinga , dar inca nu inteleg prea bine . In schimb Tanu , care de altfel e foarte pofticios , se dadu mai aproape si parca ar fi gustat si el .
Lasa , Tanule , o sa impartim totul frateste !
 Faina mi-a pregatit o groaza de surprize : o sa-l gust mai apoi in amestec cu suc de mere , apoi cu portocala .
Totul face parte din programul " vitaminizarea de toamna -iarna ".
La sfarsitul lunii vom incepe si diversificarea . Mmmmmmm ce bun !
Pana atunci trebuie sa mananc ţîţică , altfel se supara Faina pe mine . Tine foarte mult la lucrul asta si desi eu am avut mai multe tentative de a renunta (acum pe bune , nu-i mai usor din biberon?) , ea nu vrea sa renunte , chit ca eu sug doar de la un singur san .
Ceaiuri , tablete , multe lichide , muls - tot arsenalul , numai sa mai mananc putin de la san , macar pana la 6 luni . Si daca trecem de 6 luni , o mai taraganam putin ..... si inca putin .....pana prinde baiatu ' putere .
Ii e drag sa ma tina cat mai aproape , sa ma vada cum imi pun manuta pe sanul ei , cum rad strengareste sau cateodata in hohote , cum adorm si ma linistesc simtind-o langa mine .
Care mama ar renunta la toate acestea ?
***********************************************************
Ce-am mai facut eu zilele astea ? Pai , ma plimb caci trebuie sa profit de zilele astea cu soare !
Rad in hohote - pana dau in sughit - la  orice-mi spune Faina desi cateodata imi spune ca-mi va pune pielea pe bat  .
Mi-am imbogatit vocabularul si am marit durata conversatiilor , am descoperit niste jucarele colorate care zdrangane , le mai bag si-n gura , ascult cantecele , imi place sa dansez , incerc sa si cant , ma uit la stiri si la Realitatea , fac balute si balonase .
De aceea Fainu imi spune " Baluta " , iar Faina " Huba-buba Balonas". Plimb suzeta in gura ca Maggie , bebelusul-minune al familiei Simpson .
Dupa cum se vede sunt un talent innascut  :)







inca mi se permite ...

coafura toamna -iarna 2010



cazuti pe front





Am mai gasit cateva poze de la botez si scaldatoare

mananc si eu ceva inainte de botez



Sunt foarte bine dispus . Am ras mereu , de cand a inceput nasa sa ma dezbrace si pana m-a imbracat pt botez . Din pacate nu pot sa va arat , pozele contin scene de nuditate ...sorry .
cenzurat


ce bine e ! adorm ....



acum ma hraneste nasu' !




Un comentariu:

  1. Ooo cate noutati mai Sergiu...
    Sper sa'ti placa mancarea pregatita de mami si sa o convingi si pe ea sa manance mai mult :D
    Va pup :)

    RăspundețiȘtergere