luni, 29 noiembrie 2010

Happy birthday ! 4 luni

  Sunt un bebe fericit ! Fainu a venit acasa ! Imi era tare dor de el !
 Rad in hohote si sunt cu ochii numai dupa el . Cand m-am trezit dimineata nu stiam la cine sa ma uit mai intai, la el -era ceva nou pt mine - sau la cea pe care o vad in fiecare zi  ( Fainu a ajuns acasa seara , pe la 8 jumate , iar cum eu dorm de pe la 7,  nu stiam ca a venit in sfarsit ) . Asa ca ma uitam cand la unul cand la celalalt , sa ametesc,  nu alta .
E mult mai bine acum . Daca nu ma ia unul , ma ia celalalt in brate .
Iar eu stiu ca daca tip , obtin ce vreau . Iar pentru mai mult efect , imi inmoi putin genele in lacrimi si mai storc si cateva lacrimi de crocodil - tine mereu . Si dau din picioare si ma incrunt . Faina imi spune ca o sa-mi puna pielea pe bat daca mai fac asa , bineinteles cand  o sa mai cresc .  Oare ce inseamna ?
 Oricum eu stiu una si buna - daca ma cearta , ori tip si dau din picioare amenintator , ori pun buza si dau in plans .
Am nevoie de foarte multa atentie , sa mi se vorbeasca mereu , sa ne jucam . Trebuie sa fie cineva mereu in preajma mea , sa rada la giumbuslucurile mele , la tipete si alte .
Sunt foarte incapatanat si vreau sa se faca doar cum vreau eu . Oare cum o sa ma inteleg cu mami , si ea e incapatanata , doar e berbec ? Cine o sa cedeze ?

Astazi implinesc 4 luni , asa ca ma asteapta un alt vaccin . Auuu !



privind la Realitatea Tv

oops ! alunec








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu