vineri, 12 noiembrie 2010

Schimb de mame

Personajul principal ... cine altul decat Sergiu .
In rolul de mama , Simona .
Locatia : Parcul Tabacarie .
Actiunea se desfasoara la amiaza , mai exact 15:15 ...
Despre ce este vorba in acest episod  ? ...alaptarea lui Sergiu , dar nu de catre mine , ci de catre Simona .
Rezultatul ?
 In cele din urma Sergiu m-a tradat . Se  pare ca la el foamea primeaza .
Deocamdata il iert , e prea mic si nu stie ce e aia tradare . Nu pot decat sa ma bucur pt el , a mai gustat o masa 100% sanatoasa , gata intr-o clipita .
La inceput a fost cam sceptic si nu a vrut sa suga .
S-a tot uitat .... "hmm ...parca nu e mama " .... si totusi daca nu e ea de ce insista sa ma alapteze ?
Parca as manca ... si totusi nu e mirosul ei ... nu cred ca e ea !
Dar se uita duios la mine si ma indeamna cu dragoste sa mananc .
 Nici vocea nu seamana .... iar privirea ... sigur nu e a ei .
Mananc , fie ce-o fi ! nu se poate intampla nimic rau .
Mananc incet si o fixez cu privirea . Incrunt din sprancene si imi zic :
" ciudat ... gustul e acelasi si totusi nu e mama .
Aud si vocea mamei care ma indemna  sa mananc .
 Deci e ok , pot sta linistit , e langa mine !

Gata m-am saturat !
 Ma indepartez de san si ii zambesc celei care m-a hranit iar in limba mea scot cateva chiote .
Mama traduce : Saru' mana pt masa !






Acum m-am prins cine e Simona , e mama lui Rares .
    Si daca am supt amandoi de la acelasi san , asta inseamna ca suntem  "frati " ?
Ma bucur caci pana imi face mami un fratior am cu cine sa ma joc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu