joi, 18 noiembrie 2010

Ce mai face Sergiu











 In fiecare zi lucruri noi ... si eu credeam ca bebelusii sunt bebelusi ! Dar Sergiu nu are rabdare , el vrea sa faca totul mai repede . De pe la inceputul saptamanii a descoperit ca poate sa tipe si de atunci o face mereu , mai ales daca il bag in seama  . Cateodata incepe sa tipe cand nu sunt in camera , parca m-ar chema . Nu-i place de nicio culoare sa stea singur . Ar vrea ca toata ziua sa stau cu el , sa-i spun verzi si uscate (am spus atatea in ultimul timp incat ma mir si eu de unde le mai scot :)   ..... sa cantam - a inceput sa ma imite .
De altfel e foarte incantat de sunetele pe care le scoate si mereu inventeaza altele , mai ales daca vede ca eu rad la interpretarile lui .In ceea ce-l priveste pe Tanu ... se pare ca are atacuri de panica . Ce liniste era inainte ! putea sa doarma oricat , nu-l deranja nimeni . Si draga Tanule , e doar inceputul .
Sorry !
Azi dimineata a mai invatat ceva , sa se rostogoleasca . Asa ca a devenit un chin sa-l imbrac , sa-i schimb pampers -ul sau sa-i fac baita . Trebuie sa ma adaptez mereu . Are atata energie !
O zi cu Sergiu e o adevarata provocare  . Tot timpul trebuie sa-i distrag atentia ca sa nu se plictiseasca ca altfel plange . In acelasi timp trebuie sa reusesc sa-l culc . Poate asta este una din cele mai dificile sarcini . Dimineata se trezeste pe la 6 si nu mai vrea sa doarma si nici pe mine nu ma lasa. Face scandal pana vede ca ma ridic si ca vorbesc cu el . Apoi se linisteste si incepe sa rada , sa gangureasca ..... Tot asa pana pe la 11 . Apoi dintr-o data incepe sa planga ... de oboseala . Si mi-e greu sa-l potolesc . Incerc fel si fel de metode , dar nimic nu tine mai mult de 2 zile . Am deschis geamul si i-am pus patutul la aer ..... s-a prins in cele din urma ca nu e afara . Daca reusesc sa-l adorm macar 10 minute , revine la sentimente mai bune .
De multe ori am impresia ca se incapataneaza sa nu adoarma , il vad ca se freaca la ochisori , ca pleoapele i se inchid si el tine mortis sa stea treaz . Doar la plimbare adoarme . Mai nou seara are program de plans, intre 6 si 7 , cam o jumatate de ora in care ma trec toate transpiratiile . Apoi doarme , pana dimineata , cu mici treziri . De cand se innopteaza mai repede , Sergiu doarme mai mult . Se culca o data cu gainile... si se trezeste la fel .





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu