vineri, 29 octombrie 2010

Happy birthday - 3 luni

A mai trecut o luna ! Cu fiecare zi sunt mai mare , mai vorbaret si mai frumos (asa-mi zice Faina )
Nu mai am stare , vreau sa stau in pat , sa ma uit la televizor , sa vad tot ce se-ntampla in jurul meu , vreau sa stau in fundulet .... as vrea sa si merg , dar e cam devreme , vreau sa-l smotocesc pe Tanu .... nu mai am rabdare


ura ! am 3 luni !

fetita ?

vreau sa ma ridic


Sergiu San
boxez ca Doroftei


odihna placuta

oare chiar doarme ?


5 comentarii:

  1. Bunica iti ureaza un sincer La Multi Ani sa cresti mare si sa fi cel mai "bengos" din constanta ;) i'auzi ce zice buni sa bagi fetele-n boala :),
    Eu ce sa-ti zic...astazi facem amandoi aniversare,pacat ca suntem cam departe lasa cresti tu mare si facem noi chefuri;)
    La Multi Ani si multa sanatate nepotzele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de urari
    "La multi ani" si tie Ovidiu

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooo da...pana aici
    Deja se anunta chefuri mariii....
    Sper sa fiu printre invitati ;p

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa va traiasca printul! Un bebe scump si dulce. Va pupam si va uram multa sanatate! Sa il pupati si pe Tano ;))

    RăspundețiȘtergere