miercuri, 6 octombrie 2010

Dragi bunici ,

  Stiu ca va uitati in fiecare zi pe blogul meu sa mai vedeti ce nazdravanii am mai facut si cat am mai crescut . Adevarul este ca in ultimul timp nu am mai avut timp sa postez nimic . Am fost foarte obosit si am dormit mai tot timpul . M-au plimbat oamenii astia .... doar ,doar oi dormi si eu putin ziua  . Si dupa atatea plimbari , iata rezultatul ....




si am dormit .... mult si bine .... atat de bine ca mi-a luat ceva timp sa deschid ochii cand m-au pus in scoica , in masina .


Dar trebuia sa ma trezesc , trebuia sa mergem in vizita la Rares . E prietenul meu , e cu o idee mai mic decat mine si sta la cateva blocuri mai jos .




Noi doi in bratele taticilor nostri , mandrii nevoie mare ........................

Sper ca se observa ca eu tip .... asa ca sa-l sperii putin pe Fainu . Stiu ca se panicheaza si ma paseaza lu' Faina . Ce distractie !
Fainu rade . Am reusit sa-l antrenez si pe Rares la plans .......





Nu mai rade Fainule , eu nu glumesc !




 
Acum chiar ca m-am enervat .......




Si taticii astia ..... nici nu stiu ei ce-i asteapta .... sa mergem noi in picioare si apoi o sa vada ei ..... de atata alergat o sa ajunga fotomodele  :) 


Sa revenim la mine ..... totusi ....I'm the boss.

cateodata somnul e atat de profund ca mai dorm putin si dupa ce ajung acasa .




Altceva .... sa va mai spun ca ma iubeste  femeile ?? 


E doar o singura dovada ... de-ati sti  cate m-au tinut in brate si m-au dragalit ... e un inceput bun 
Si Bibi ma iubeste mult . Se bucura mult cand ma vede si vrea sa ma tina in brate desi si ea e cam mica . Stiu ca va avea grija de mine , ceilalti din gasca sunt mai mari si nu ma vor baga in seama si nici nu se vor juca cu mine . Sa stii , Bibi , ca jucaria de la tine e preferata mea , mami o ia peste tot , ea ma calmeaza si tot cu ea adorm .
Norocul meu e ca Laura s-a gandit sa nu ma lase singur cu cei mari . O sa am si eu partenera , pe Teo . Nu mai e mult si o sa apara si ea . Haide , Teo , te astept .... pana atunci eu incerc sa mai aflu ce se intampla pe lumea asta ...stii doar ca baiatul trebuie sa fie mai experimentat :)

Cam atat despre mine .... deocamdata 
     Cu drag , Sergiulica

PS : Abia astept sa veniti la botez ..... a trecut ceva timp de cand nu ne-am mai vazut face to face ..... si am crescut mult  




Un comentariu: