joi, 14 octombrie 2010

In asteptarea marelui eveniment

     Toata lumea se agita : programari la coafor , manichiura , aoleu cu ce ma-mbrac , bla bla . Eu nu ma agit ; va mai trece ceva timp pana imi voi face programare la Bretonel , manichiura incearca Faina sa mi-o faca (cam grea misiune) , de vestimentatia pt petrecere se ocupa nasa  , Fainu se ocupa de ultimele detalii .... deci .... de ce sa ma agit ? Incerc sa ma odihnesc ca sa arat bine , fara cearcane  :)
Bunicii si matusile vor sosi pe la sfarsitul saptamanii . Intre timp eu  incerc sa mai exersez arta conversatiei , vreau sa am si eu ceva de spus . Ce-i drept mi-am mai imbogatit nitel vocabularul , vreau sa impresionez si stiu ca pot . Ma uit la Faina cat de fericita este cand ii raspund asa cum pot : un  " ooooo " , un  "g" si sunete prelungi de parca m-as mira si am dat-o gata . Mai zambesc putin si pedalez si gata-i . Rade de mine ca sunt stirb , dar nu ma supar . Stiu ca-i sunt drag . Of , Doamne , ce ti-e si cu oamenii astia mari ! nu prea inteleg de ce se bucura cand fac caca , ragai sau mai trag cate o rafala de parturi . Acum se bucura si cand o sa mai cresc , probabil ma vor dojeni .
Cine sa-i mai inteleaga ?

Pana la petrecere, eu imi vad de ale mele .






 Se vede ca fac balonase ? nu ? uitati-va mai bine in coltul gurii . E noul meu hobby .



Am zis eu ca ma iubeste femeile



pt moment am capitulat




                            Poti sa te mai opui ? dupa masaj , baita si cantece de leagan , cum sa mai rezisti ?
Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu