sâmbătă, 24 iulie 2010

Intre agonie si extaz .... de ce nu vii , tu , vinoooooooooooooo , Sergiulica

     Dupa primele calcule si dupa ecografia 3D , dl Sergiu implineste astazi 39 de saptamani , iar eu am facut ieri 40 . Si totusi nimic .....
La ultimul eco , facut marti ,  20.07 , mister S. avea deja , dupa masuratori , aproximativ 39 sapt si 2 zile . Si totusi nimic ......
Cand ai de gand , Dumnezeule ? simt ca sunt la capatul puterilor ; abia ma misc , abia mai gasesc o pozitie in care sa dorm (oricum nu pot sta mult si trebuie sa ma intorc ) , caldura - cel mai mare dusmanul declarat al meu - ma zapaceste , ma termina psihic , iar nerabdarea .... nu are rost sa mai vorbesc de ea .
Ziua nu pot sa ies nicaieri , e cald , e umezeala si in plus cod rosu de radiatii
In casa nu stiu ce sa mai fac sa treaca timpul , nu am chef de nimic ... am incercat sa fac cate ceva la franceza , dar nu pot sa stau decat la masa (care e oricum prea joasa si trebuie sa stau aplecata , cu burta atarnand printre picioare ), la televizor nu e nimic interesant , de citit , cam aceeasi problema , nu gasesc o pozitie confortabila pt Serge care riposteaza instant si insista daca cumva isi da seama ca nu-l bag in seama ... deci ?
Am mai iesit seara la plimbare , dar m-au ciuruit tantarii . sunt plina de bube care parca in ciuda nu mai trec
Dar mai naspa cred ca e de Fainu , el sta saracu' cu mine . Nu-l doare nimic , nu-l incomodeaza nimic si totusi e pedepsit la domiciliu .
Isi mai cauta cate un drum , ba sa puna parchetu ' cu nasu ' , ba sa se tunda , ieri a facut ciorba .... cred ca abia asteapta si el sa se termine totul
Ma mai uit la televizor si vad cum se distreaza lumea la mare si parca eu as fi la Satu Mare . As vrea sa ma balacesc si eu , sa umblam iar hai hui si week-end -ul sa nu ne prinda acasa , sa vina duminica seara si noi sa fim mai obositi decat in timpul saptamanii , sa nu avem motiv sa refuzam vreo oferta , vreo invitatie ....
Stiu ca cea fost mai greu a trecut si ca practic nu ar trebui sa ma inec ca tiganu' la mal , dar chestia asta e pura teorie
Oricum termenul maxim e VINERI , 30.07 , si daca nu vrei tu , Serge , de bunavoie si nesilit de nimeni , atunci , vei fi scos de urechi , uite asa , nolens volens .

Deci ?

Hai , pe bune acum , ce mai astepti ?
Ai totul pregatit , ai tinut pe toata lumea pe jar pana acum ... nu ajunge ?
Ti-am desenat pe peretii de acum 2 saptamanii , Fainu s-a grabit sa-ti monteze patutul (ca daca apare baiatu '), mufele ti-au luat carucior inca de la inceputul lunii , ai primit o groaza de hainite pe care m-am grabit sa le spal , sa le calc si sa le asez in dulap , nasa a pregatit tot ceea ce ai nevoie (ai chiar si olita , asa ca ai face bine sa o folosesti cat mai repede posibil), Tanucu si-a sacrificat blanita lui de Tigru - nu stie el exact pt ce , dar o sa afle
Nu mai vorbim de restu' lumii care tot asteapta vestea .....

Sper ca acest episod sa fie ultimul .. sa nu apara " Agonie si extaz " partea a II a
, ci " Guguloiu' s-a hotarat in cele din urma "

Un comentariu:

  1. cand am citit titlul postului am crezut k deja a trecut agonia si a inceput extazul si eu nu aflasem....
    Slava Domnului k nu e asa.....
    Eu zic sa-l lasi sa stea cumintel acolo caci puiii de olteni sunt tare incapatanati( mai ceva k tatii). fac exact invers!
    Stiu bine ce spun k am doua specimene la usa, da?

    RăspundețiȘtergere