vineri, 16 iulie 2010

Eu despre mine

  

Inca mai sunt in garsoniera lu mami, unde e cald si bine, inca nu am vazut cum arata mami si tati dar le-am auzit glasurile de mii de ori si le-as recunoaste oriunde le-as auzi, inca nu stiu cum e viatza in culori, dar mami mi-a povestit despre ea, inca nu am vazut soarele , luna, stelele sau marea dar am blog.
Vreau sa ies mai repede sa-mi pup parintii si sa-i distrez cu rasul meu rostogolit! Ei zic ca mai e o saptamana,dar eu nu stiu ce este aceea saptamana. O sa ii cred si o sa mai stau putin aici insa nu mult,… VREAU LA EI!!!
Pana va incepe mami sa povesteasca despre mine sa va mai spun eu ce-mi mai aduc aminte:
A fost o zi minunata de noiembrie 2009 cand i-am anuntzat pe mami si pe tati ca eu mi-am luat garsoniera categoria lux, in burtica lu’ mami.
Erau la nasii lor la masa, impreuna cu prietenii lor cand le-am dat vestea cea mare. Nici nu le venea sa creada ca a doua liniuta pe test inseamna inimioara mea...
S-au bucurat tare mult pentru ca ma aveau atat de aproape si de atunci ma asteapta sa ies la geam.
La inceput, pentru ca eram prea mic si nu stiau ce sunt,ai mei mi-au pregatit si nume de baietel si de fetita- Sergiu si Sanziana .Mami spera sa fim doi in garsoniera, dar tati voia sa fiu neaparat baiat. I-am tinut ceva vreme in suspans si nu voiam sa le arat barbatia mea, dar mi s-a facut mila de tati caci nu mai rezista si i-am aratat ce mandrete de flacau sunt.
Ai mei merg in fiecare luna la tanti doctorita si se uita la un televizor in care ma vad pe mine. Uneori le fac cu manuta, dar alte ori sunt asa de obosit ca ii cam tratez cu spatele.
Cand tanti doctoritza se juca cu mine cu un mouse si niste alifie pe burtica lu mami, eu ii faceam cu ochiul lui tati care ranjea la televizor si avea o mutritza tare caraghioasa. Ce o sa-mi placa mie sa ma distrez cu taticul meu sau pe seama lui. Cred eu ca mami o sa ma ajute chiar. Sunt foarte nerabdator....
Uneori nu-mi este somn deloc si fac fel de fel de acrobatii in casuta mea. Simt ca mami se cam sperie si atunci ma linistesc.
Si cand pune tati mana pe burtica mi-e drag de nu mai pot. Si bat atunci cu manutele in perete sa stie ca eu il simt.
Se joaca frumos cu mine si imi place de el. E cel mai bun tati din lume.
Tati, fii atent ca iti fac semn din burtica lu' mami. Eu sunt bine aici si ma simt excelent, e caldurica, am mancarica, ma joc si ma distrez cu voi, dorm mult, nici nu imi trebuie altceva. Nu veniti si voi in garsoniera mea? Daaa, stiu voi sunteti oameni mari, din aia seriosi!
Lasati ca vin eu la voi curand,curand!
Va pup acum si astept cu nerabdare marea intalnire!
Cu drag, Sergiu









2 comentarii: