joi, 29 iulie 2010

Atentie, viiiiiiiin!!!!

M-am decis ca azi trebuie sa fie ziua mea. Nici ieri cand voia mama, nici maine cand vrea bunica, ci azi.
Mai multe va vor scrie ai mei dupa ce imi vor vedea mutritza si dupa ce isi vor reveni. Toate acestea vi le transmit prin nasica mea care se gandeste mult la mine si abia asteapta sa ma vada si sa ma smotoceasca.Mami e  in drum spre maternitate. Cred ca d-na doctor a incalzit deja apa ca mama vrea sa ma invete sa inot inainte a sti sa merg....sper sa fie bine!
 Acum va rog mult sa-mi tineti pumnii si sa ma nasc usor si sa n-o chinui pe mamica mea cea draga   ( Doamne, abia astept sa o vad si sa sug putin laptic!!!)
De-abia astept sa va cunosc si pe voi, toti cei carora v-am auzit de nenumarate ori vocile, dar nu v-am vazut  niciodata...
 Sa ne vedem cu bine!
 Va pupa ,  Sergiu

2 comentarii:

  1. eeee da..ai venit...la 22:50 :D
    bine ai venit :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Haide Faina, pune poze, scrie primele impresii, acum cat sunt proaspete!!!

    RăspundețiȘtergere