miercuri, 21 iulie 2010

Eu ma nasc de ziua mea , sîc !

       Toata lumea intreaba de mine , dar eu nu m-am hotarat inca ... e bine la mami in burtica. Ieri ai mei au fost la doctor , credeau ca au sa afle ceva concret , dar de unde .... eu dormeam bine mersi , cu burtica plina , fara nicio grija. D-na doctor le-a spus ca inca nu am niciun gand, ca mai stau pana cel putin pe 30.Vreau sa ma nasc de ziua lui buni si sa fiu leu .
       Mami , ai uitat ca ma voiai LEU in anul  TIGRULUI ???????? 
      Eu nu am uitat .... asa ca ai rabdare inca putin .Relaxeaza-te si bucura-te de timpul pe care poti sa ti-l petreci inca  asa cum vrei.Stiu ca e greu , ca nu mai aveti rabdare , ca toata lumea intreaba ..... si eu sunt nerabdator.
       M-ati dus la folk , in Vama Veche .... muzica , galagie , agitatie , dar nu m-am suparat , ba mai mult m-am conformat . Am participat si eu dand din picioruse ..... am ajuns la 02:30 acasa , franti de oboseala si am cazut ca pe front. Apoi m-ati dus pe plaja noaptea , cica la picnic ... si iar mi-a placut . Ma plimbati prin parc , pe malul marii si nimic . Nu v-ati prins ? mi-e imi place si stau cat vreau eu . Nu veti reusi prin nicio metoda sa ma faceti sa ma razgandesc ... doar doamna doctor ar putea ... dar mai lasa-ma , mami , e prea bine aici ........
        O sa vin si promit ca o sa fie bine si nu o sa te chinui prea mult .... o sa fie asa cum vrei tu , dar mai lasa-ma.

2 comentarii:

  1. Nici nu stii tu, Mamarutza Junior, cata lume asteapta sa te cunoasca. Atat de multi, incat mami mai are putin si face criza de nervi:) Adevarul e ca ne asteptam ca tu, "copilul Prigat", sa iti faci aparitia mai devreme, dar se pare ca esti foarte rabdator.Cand o sa te hotarasti sa iesi din burtica te asteapta multe lucruri interesante.Mami si tati (presupunind prin absurd ca nu o sa le zici Faia si Fainu) iti pregatesc ce nici nu banuiesti. Asta ca sa nu mai spun ca urmeaza sa intri in clanul mufelor. Dar asta iti explicam noi face to face :)
    Pana atunci, asteptam sa sune tati si sa anunte ca te-ai hotarat care sa fie ziua ta.
    Pupici de la mufa Ungureanca :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum daca mufa Ungureanca a spart gheata...sa sti mai Serj draga ca daca nu iesi din burta lui mami cat de curand cei care o sa cedeze nervos nu o sa mai fie mami cu tati, stresati de telefoanele noastre (Ai nascut? Nasti? A nascut?), ci noi restul care te asteptam.
    Asa cum a zis si mufa Ungureanca nici n-ai idee cate ti-am pregatit atat noi(clanul: mufis, pufis, frumis si altii)cat si mami cu tati.
    Hai, nu te mai lasa mult asteptat!
    Te pupa Pufis

    RăspundețiȘtergere