marți, 1 martie 2011

Un martisor neasteptat

   E o vorba romaneasca care spune " cu o floare nu se face primavara " , dar cu doua , eu zic ca da , e primavara in toata regula .
Ce poate sa fie mai frumos decat sa primesti o floare de la Fainu si una de la Fainu Mic !
Fainu e departe si totusi nu a uitat . A stat si s-a gandit si pana la urma a facut in asa fel incat sa primesc si eu o floare de 1 Martie . Iti multumesc , Fainule , a fost intr-adevar o surpriza nemaipomenita . Stii cat de mult imi plac florile ! Afara e inca frig , tare frig , dar la  mine in bucatarie miroase a primavara ceea ce m-a binedispus instant . E martie , e luna mea preferata .
Sa vina primavara ! o sa-nfloresc si eu o data cu ghioceii , o sa fie bine .
Gaze , boboci de floare , pasarele , soare !

Dar acum e randul nostru , o sa-ti trimitem si tie un martisor .




































A propos , La multi ani , Sergiulica ! Cum februarie nu are decat 28 de zile , practic azi e ziua ta .
7 luni ! ce baiat mare ...... si neastamparat :)

Un comentariu:

  1. esti un ingeras scump ,poate taticul tau o sa ne faca cunostiinta hmmm va pupa Rodi

    RăspundețiȘtergere