marți, 29 martie 2011

Happy birthday ! - 8 luni

   A trecut ceva timp si eu nu am mai scris nimic . Asta pt ca am fost foarte ocupat . A venit multa lume sa ma vada si pt fiecare a trebuit sa ma dau in spectacol . Si e cam obositor :)
A venit bunicu' de la Slatina - l-am pacalit si m-a tinut numai in brate -  , a venit Ancuta de la Timisoara (o iubesc mult- de aceea o pupam in fiecare zi ) , iar maine vine bunica de la Fagaras . Strabate lumea tara ca sa vina sa ma vada .... inseamna ca le sunt foarte drag , nu?
A fost ziua lui mami si  iarasi a venit lume sa ma vada : au venit mufele si le-am zambit de le-am dat pe spate , a venit  Rares , partenerul meu de plimbari ,  au venit nasii cu Bibi si Darius - nu i-am mai vazut de mult si am fost bucuros sa particip la jocurile lor , mai ales ca m-au plimbat cu premergatorul prin toata casa . Iar Bibi m-a dragalit si m-a pupat si ar fi vrut sa ma ia si-n brate , dar am cam crescut si nu mai poate .
A fost super ! Am participat cu tot sufletul si eram atat de incantat incat nici nu mai stiam la cine sa ma uit . Toata lumea voia sa ma tina in brate , sa se joace cu mine
" It's a dream came true !"
iar dupa ce a plecat toata lumea , am mancat si am cazut ca pe front .
 A doua zi s-a dezlegat si misterul febrei mele bruste si mari (39 cu 3) . Nu erau dintisorii , ci o eruptie , cica roseola . Oricum nu m-a deranjat doar ca nu am mai putut sa ies afara si mi-era tare dor .
Mi-era dor de pulsul strazii .
In casa mi-am descoperit o pasiune nebuna pt cabluri , mersul de-a busilea , chiar mersul in picioare , sprijinit de un suport si prima vanataie mai adevarata  . Parca alta-i viata cand poti sa mergi  unde doresti !
Cat despre dintisori , inca nu si-au facut aparitia , dar ii asteptam .


cadoul lui Fainu pt Faina

buchetul din partea mea



























Un comentariu:

  1. sergiu pe unde apare poza ta faci senzatie. toata lumea se intreaba cu cine semeni. dar nu se intreaba nimeni daca esti cuminte. asta nu se vede. eu zic ca daca te uiti mai atent se vede. faina poate sa confirme.
    fainu va iubeste si ii este dor de voi! sa fii cuminte sergiu si sa o asculti pe mami. macar asa un pic!

    RăspundețiȘtergere