miercuri, 9 martie 2011

Inca un pas spre independenta

  9 martie , zi importanta pt Sergiu . S-a ridicat singur in picioare , sprijinindu-se de patut . Nu-mi venea sa cred . In ultimele 2 zile  face o gramada de chestii . Se plimba cu premergatorul prin casa dintr-o camera in alta  si trage de tot ce prinde . Hainele mele le gasesc pe jos , scoate carti din biblioteca , e fascinat de masina de spalat  . Aseara gasisem iar cosul de rufe vandalizat si ma gandeam ca iar l-au apucat pandaliile pe Tanu . Cand este ignorat isi ascute ghearele de cosul meu de ratan ; stie ca innebunesc , dar macar imi atrage atentia . Am boscorodit putin , dar trebuia sa-l prind la locul faptei ca sa-l cert .
Dar astazi am prins infractorul . Domnu' Sergiu . Tragea de zor de floricele pe care le-am pus ca sa ascund partea avariata . Si era foarte incantat . Floricele pe jos , bluza mea pe parchet prin dormitor  , geanta  undeva pe la bucatarie , o cizma pe hol , telefonul ii scapase din manuta .
Ar vrea sa traga si de sertare , dar inca nu stie cum sa faca caci putere are . E mai curios decat Tanu . Nu pot sa fac nimic fara ca el sa nu sara pe mine , sa vada , sa puna si el mana . Cand isi pune ceva in minte , nimic nu-i sta in cale . Astazi l-am prins in ultima secunda , se aruncase catre marginea patului . 10 cm mai lipseau si era in cap . Nu stiu cum de l-am prins . Se crede  cangur , topaie  mereu - si cand il tin de manute si in premergator . Degeaba m-am chinuit sa-i repar premergatorul (de la atata topaiala , a smuls pur si simplu materialul de sub fundul lui ), i-a facut felul din nou . I-am spus lui Fainu ca e un mic distrugator , sa se pregateasca , mai ales financiar . Pana nu face galagie , nu se lasa . Daca nu izbeste jucariile una de cealalta , atunci le arunca pe jos , speriindu-l pe Tanu care fuge pe hol . Sau tipa . I se pare tare amuzant .
Toate ca toate , dar nimic nu se compara cu foamea . Cand e vorba de mancare , nimic nu mai conteaza . Il apuca o adevarata criza de nervi , urmata de plans cu lacrimi de crocodil . Nu are rabdare deloc . Degeaba incerc sa-l temperez vorbindu-i . El stie una si buna . Si nu se potoleste pana cand domnul nu este servit . Asa ca trebuie sa ma gandesc din timp la meniul zilei si sa-i pregatesc de dimineata toate mesele . Norocul meu ca nu face pretentii la mancare , mananca tot ce-i dau



stiu si eu sa pun niste sireturi
nu punem nimic la spalat ?
daca as putea sa ma ridic de aici
cum se deschide usa asta ?
trezit din somn
suvita a la Michael Jackson
acum pot sa vad mai bine la televizor

2 comentarii:

  1. Cred k te-ai uitat pra mult la Darius cand erai insarcinata de a iesit Sergiu o copie fidela a lui.Si stai sa vezi ce te mai asteapta.....
    In trei luni va incepe sa si mearga si atunci sa te tii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fainu are o slabiciune pt Darius si cred ca si-a dorit un baiat care sa-i semene . Si s-a indeplinit !

    RăspundețiȘtergere