miercuri, 9 februarie 2011

Miscarea de rezistenta

Au trecut cateva zile bune de cand a plecat Fainu . Deocamdata rezistam . Si cum n-am rezista daca deja a venit cineva la noi . Bunicu' de la Fagaras . Si ne intelegem de minune . Toata ziua la plimbare .
Nici nu mai dorm in casa , doar afara . Si cate lucruri noi am invatat ! Acum stau singur in fund si daca gasesc sa ma tin de ceva ma si ridic singur . Rostogoliri ca la luptele greco-romane si in plus incercari de a ma ridica in genunchi . De fapt ieri chiar am reusit . Printr-o saritura de cangur am fost in genunchi . Dar cum inca nu stiu care e pozitia corecta si nu am echilibru , in secundele urmatoare eram in nas . Dar nu ma las , vreau sa merg de-a busilea . M-am saturat sa stau pe spate sau sa ma chinui sa ma tarai ca sa ajung la ceva ce ma intereseaza . Trebuie neaparat sa merg . Sunt foarte incantat ca e cineva mereu la dispozitia mea si fac tot ce-mi trece prin cap (si-mi trec cam multe ) . Asa ca sunt cel mai cuminte . In continuare gust tot ce prind . Ma innebunesc gingiile asa ca rod si musc tot ce prind : o musc pe Faina de mana , o prind de nas sau de barbie , imi place la nebunie sa o trag de par sau de fata . Iar cand il aud pe Tanu , imi vine s-o iau la picior . Il chem mereu si cateodata vine iar eu imi bag mana in blana lui . Dar nu-mi spune nimic , ma lasa sa-mi fac mendrele








gimnastica ritmica




la un pahar de  Pecsi 



cetateanu ' turmentat 






knock out

poza de hi5




cu barca la plimbare

tot dupa Tanu


meniul zilei : iaurt




prin bucatarie

Un comentariu:

  1. gogoasa esti superstar pe aici pe unde este tati. te cunoaste multa lume. si pe deasupra toata lumea zice ca esti frumos tare. si apoi se uita la mine. cu cine seamana? ma bufneste rasul.........nu pot sa iti spun sa fii cuminte pentru ca stiu ca nu se poate, dar putin mai temperat, ca o epuizezi pe faina.......va iubesc, fainu!

    RăspundețiȘtergere