marți, 15 februarie 2011

Pentru Fainu

Special pt Fainu . Sa vezi si tu ce nazdravanii face dl Serge .
Si e doar la inceput . De acum incolo chiar nu mai pot sa-l las singur nicio secunda . Azi dimineata am atipit putin (normal , doar era vreo 6 dimineata) si nu stiu prin ce minune dumnezeiasca m-am trezit - Sergiu era pe marginea patului , se ducea glont dupa un ziar . Nici nu stiu cand am pus mana pe el . Apoi l-am tinut de picior , in cazul in care mai atipesc . Escaladeaza pernele , plapuma , orice , doar sa ajunga unde isi propune . Pana acum o saptamana mai motaiam linistita , se trezea dimineata si-l aduceam in pat iar el se juca linistit cu maimuta sau cu suzeta . Flancat de perne si de plapuma , il stiam in siguranta .
A fost odata ca-n povesti , a fost ... si nu mai este !
Se tîrîie ca o soparla , acum e aici , in secunda urmatoare e la marginea patului .
Fura telecomanda si schimba canalul , da mai tare sau inchide televizorul si nu-ti dai seama pe moment ce s-a intamplat . Apoi il vezi pe Sergiu cu telecomanda in mana , o intoarce pe toate partile , o scutura si am observat ca daca are gurita ocupata cu suzeta nu mai baga nimic in gura (normal , nu ? )
Asa ca pot sa-i dau si mobilul si tot ce-l mai atrage

Inca o melodie care-i place :
http://www.youtube.com/watch?v=e3Qs12ZJmfQ&feature=related




la reducere














soldatu'  Svec








in gura presei


cu degetele in cafea







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu