joi, 2 septembrie 2010

Le teroriste

De ce terorist ? De ce nu ! Pai terorist doar ziua pt ca noaptea dorm ca un mielusel . Macar atat sa fac si eu pt Faina . De fapt imi consum toata energia ziua si noaptea trebuie sa-mi incarc bateriile . Noaptea sunt un ingeras , ma trezesc pe la 2 sau 3 , ma foiesc putin si Faina e pe faza . Sunt adormit si-mi place sa mananc tatzica , sa motai , sa mananc si sa mai adorm . Dar cand ma trezesc dimineata pe la 6- 7 s-a zis cu  domnul " nice boy ". Mananc si de la san pana ma dezmeticesc si apoi urlu ca din gura de sarpe sa mi se aduca biberonul . Mi-e tare foame si nu mai am timp sa stau la taclale. Faina nu stie cum sa faca mai repede laptele . De aceea si-a pregatit pe noptiera sticlute cu cantitatea exacta de apa si pune repede laptele . Inainte eram mai rabdator , se ducea la bucatarie sa faca laptele ; cateodata nu avea biberoane sterilizate sau apa fiarta si racita si mai treceam cu vederea . Ma mai prostea pana era gata . Acum nu mai vreau sa stiu nimic , nu concep ca ea sa nu fie pregatita . Sa le faca din timp !     Cand dorm eu :)
Asa ca atunci cand nu e pregatita sau nu se misca repede , eu tip . Si tip cat ma tin plamanii . Nu conteaza ca trezesc toti vecinii (oricum ma cunosc deja) , ca Tanu isi acopera   urechile cu labutele  parca nu ar vrea sa ma  mai auda sau se trezeste din somnu-i adanc si se uita cu ochii mari la Faina de parca i-ar spune :" fa-i ceva " .
Faina incearca sa ma tina de vorba , dar nimic nu ma face sa tac ... doar atingerea biberonului . Si atunci imi impreunez manutele de fericire .        Doamne , ce bine e !
Sa fereasca Dumnezeu sa-mi ia biberonul cand eu nu am terminat (mai amorteste si incearca sa-si schimbe pozitia) . Sunt fomist , recunosc  ....si nu ma tratez .
Dupa ce am terminat cu lapticu ' , mi-e somn . Dar ce , credeati ca adorm asa usor ..... Asa s-ar parea (in bratele ei) , dar de ma pune jos , parca ma pune pe jar . Fac ochii mari , ma foiesc , dau din maini si picioruse si ma pregatesc sa plang . Santaj la drumu' mare ! Dar asta e ! a incercat sa ma mai lase sa plang , poate ma dezvat , dar plang pana ma inec . Asa ca ziua dorm foarte putin , in reprize scurte (ii mai las timp sa faca repede un dus , sa-si pregateasca ceva de mancare , nu sa si manance ). Stiu ca e doar ea cu mine si pt asta tot o chinui . Ok , mai e si Tanu , dar deocamdata mai are liniste din partea mea . Sa mai astepte pana la iarna cand o sa incep sa ma tarasc prin casa si s-a zis si cu el . O sa ma tin numai dupa coada lui . Cateva motive pt care plang .... stati sa ma gandesc nitel ....
1.FOAMEA ,  no comment
2.SOMN , vreau sa adorm doar in brate sau langa tatzica. Nu te mai ridica de langa mine crezand ca am adormit bustean . Simt ca pleci si plang din nou .
3. TREBUIE SA MA SCHIMBI - nu suport sa stau ud sau cu cacuta  la fund . Si-n plus imi place la nebunie sa stau in putulica  goala . Mai pot sa ma pis putin pe pat sau pe cine prind prin apropiere
4. Trebuie sa dau aerul afara (pe toate caile posibile ) - eructatie si flatulenta - ca sa vb frumos
5. al 5-lea motiv - PT CA ASA VREAU EU ! , ce trebuie sa am neaparat un motiv ?
La inceput imi mai era si cald (m-am nascut in plina canicula ) - si acesta era un motiv intemeiat
Nici afara nu stau cuminte . Cica copii tac cand ii scoti afara , dar eu sunt pe invers . De aceea Faina nu prea indrazneste sa ma scoata afara singura . Nu s-ar descurca si cu caruciorul si cu mine in brate . Mai ales ca as urla !   Sunt Leu , dar am si coarne de Berbec (asa a zis Fainu ) . Pe el chiar ca il sperii . Cum vine doar la 2 saptamani acasa , nu e obisnuit cu mine si se panicheaza imediat . Faina imi cunoaste deja plansetele . Stie exact ce vreau dupa cum plang . Cu toate astea , cateodata nu-mi intra in voie nicicum . De aceea mi-a zis Teroristu '  , Bin Laden din Carpati . Acum sa nu credeti ca sunt tot timpul asa . Cand vreau sunt o bomboana de baiat . Ganguresc si zambesc incat iti trece orice suparare si uiti de toate . Atunci sunt bine dispus , iar asta se intampla cam de 2 ori pe zi ,cateodata dupa ce sunt schimbat sau cand Faina imi canta si eu incerc sa o acompaniez . Si la baita de seara sunt un ingeras . Imi place la nebunie in apa . Totul e ok , mai ales daca ai avut inspiratia ca inainte de a ma spala , sa-mi dai de mancare . Altfel cand ies din cadita , urlu . De foame , evident . Si ce daca mi-e frig si ar trebui sa ma imbrace . Nici de masaj nu-mi pasa .
In concluzie , daca imi cunosti tabieturile si mi le indeplinesti intocmai , sunt cel mai cuminte baiat .... sau fetita

zilele linistite sunt pe terminate

terorist ? cine , eu ??
oare sa plang ?
imi frec manutele de multumire
WANTED !!!



dat in consemn la frontiera
Bin Laden calm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu