joi, 23 septembrie 2010

Copilul Prigat Activ

E ora 10 ... seara  .    Si Sergiulica este inca treaz .    Casca intr-una  .... de la ora 8 ;      am tot sperat ..... s-a terminat si al doilea episod din  CSI New  York ....   L-am scos tarziu la plimbare , am zis ca o sa doarma mai bine ....dar m-am inselat inca o data . Am intrat la 8 fara un sfert in casa , i-am dat sa manance , i-am facut masaj , apoi baita . Cica masajul si baita ar trebui sa-l "inmoaie " .... dar nu pe el . Da din picioare si din manute in continuu . L-am intrebat la un moment dat : "Sergiulica , bebelusii nu ar trebui sa doarma la ora asta ? Mi-a zambit strengareste si a inceput sa gangureasca .... ce sa-i fac ? m-a bufnit rasul
Nu stiu de unde atata energie , mi s-a spus sa-l duc la un doctor sa-i dea ceva sa nu se mai agite asa , sau sa incerc cu ceaiuri calmante .... dar asta e firea lui , n-a avut stare de cand s-a nascut , e hiper activ . Nu ca nu ar avea cu cine sa semene , asa e si Fainu si bunicul de la Slatina . Deci bibiloiul nu are nimic , este doar o trasatura de familie .
Ma apuca pe mine somnul asteptand sa adoarma ... si cate imi planuisem sa fac . Acum as manca doar ceva si m-as pune in pat . Bine macar ca doarme noaptea , altfel ajungeam la nebuni
Asa imi face si dimineata , mie imi cad ochii in gura de somn , iar el se foieste . Si ma rog de el , "hai Sergiulica sa dormim putin ! " . Ai cu cine ? Iar dupa ce face totul sa-mi sara mie somnul , adoarme ... nu mult , sa nu mi-o iau in cap , 15 -20 min
Adevarul e ca ma asteptam , inca din burtica a dat semne de agitatie , dar parca e prea de tot .....
Nici nu vreau sa ma gandesc ce-o fi de capul meu cand o sa inceapa sa se tarasca prin casa
Domnul fie cu mine !

Un comentariu: