marți, 31 august 2010

Domnisoara ..... Sergiu

Domnisoara Sergiu ... ei , da ... tot eu sunt ,
 cu o mentiune ... sa fiu calm si imbracat in roz sau hainute unisex :)
Astazi am fost la oftalmolog cu Faina si cu nasa. De cand m-am nascut , ma chinuie o secretie pacatoasa si nu mai e chip sa o suport . Ajunsi la doctor , je , dormeam . Asa ca dna doctor a crezut ca sunt fetita .
 " Buna ziua , domnisoara ! " Faina a crezut ca vb cu ea si a ramas cam blocata . Apoi cand mi-a complimentat tinuta - " ce sarafan avem , dar ce eleganta sunteti "  -(vezi mai jos) , Faina si-a dat seama ca se referea la mine . Iar eu , mustaceam in somn . Normal , deja raspund la complimente : )
Oricum lumea care nu ma cunoaste intreaba mereu daca sunt fetita sau baiat .
Iar Faina ma mai imbraca cateodata in roz  (doar prin casa ca sa nu-mi raneasca orgoliul meu de macho ) si atunci nici n-ai zice ca nu sunt o fetita "cuminte"










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu