miercuri, 18 aprilie 2012

Chiar daca ....

  Chiar daca am luat 5 zile antibiotic , boala nu a trecut , ba mai rau , s-a agravat - am facut o otita de toata frumusetea ce ma costa inca 7 zile de tratament cu antibiotic , picaturi si alte cele .
   3 zile de cresa , 2 saptamani de tratament . Cand incepusesem cat de cat sa ma obisnuiesc .... acum trebuie sa o iau de la capat .
Desi nu cred ca am luat ceva de la cresa . Vremea potrivnica , rece si vantul turbat , au declansat ceva ce cocea de ceva timp . Si fara anunturi in prealabil , a izbucnit . Exact de sarbatori cand nu gasesti pe cine trebuie . Caci de spital si de urgente , mi s-a luat . Nu mai vreau sa fac experimente si Sergiu sa sufere degeaba .
 Chiar daca nu a fost prima data cand am facut febra (desi niciodata starile febrile nu au durat mai mult de 1- 2 zile , de data asta au fost 5 ) , am reusit sa-i sperii putin pe ai mei . Dintr-o data mi se incingeau obrajii , rosii de parca stateau sa plesneasca , capul , ceafa ardeau ceva de groaza , iar manutele si picioarele imi erau gheata . Am dormit numai in pat , langa ei , ca sa poata sa se odihneasca si mama catusi de cat stiindu-ma langa ea . Putea sa ma verifice mai usor si simtea imediat daca fac febra . Am transpirat ingrozitor de mult , imi schimba hainitele parca inmuiate in apa de 2-3 ori pe noapte . Timpul a trecut greu si parca nu se mai facea odata marti sa mergem la ORL . Am tot sperat ca antibioticul isi va face treaba , dar n-a fost sa fie .
  Chiar daca te consideri pregatit sa faci fata unei astfel de situatii , poate aparea mereu elementul surpriza care alunga toata siguranta si linistea .
  Si totusi sa terminam intr-o nota optimista , asa cum ne place ....
..... chiar daca am facut febra si am avut dureri groaznice de ureche , am gasit puterea de a ma juca , de a rade , de a alerga ca si cum nimic nu se intamplase .
Asta sunt eu , un luptator cu zambetul pe buze !














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu