luni, 2 ianuarie 2012

Eroul necuvantator

        Eroul necuvantator , daca ar putea vorbi , oare ce-ar spune ?














Oricum tot chinul nu ramane nerasplatit , Sergiu ii da toata ziua de mancare . Intai mananca Tanu si apoi el . Ii da de toate , de la mere , clementine , paine (pe astea nu le mananca Tanu) , prajituri  , pufuleti , floricele si carnita -preferata lui Tanu . Asadar cum sa nu suporte ? exista si o parte pozitiva .
Si-l iubeste nevoie mare , ce-l mai strange cand se intoarce de la plimbare , de parca nu l-a mai vazut de un car de ani . 
E bland , saracu' Tanu , in ciuda aparentei . Cine-l vede , se sperie . E intr-adevar mare si blanos , cu niste ochi mari albastri care te privesc fix in ochi si cu niste gheare de speriat , dar pe care nu le foloseste niciodata sa zgaraie  . 
Cand am ramas insarcinata , toata lumea imi spunea ca trebuie neaparat sa-l dau , ca nu-l mai pot tine daca vine bebe .  Chiar si Fainu a avut o perioada , pana sa raman insarcinata , in care imi spunea ca trebuie sa-l dau . Dar eu nu si nu . Chiar i-am spus ca eu nu mai fac copii , ca nu vreau sa ma debarasez de el , asa ca de o haina de care m-am plictisit . Cum as fi putut ? e sufletul meu , am trecut prin multe impreuna , am fost impreuna la bine si la rau si asa va fi mereu . Nimeni nu ar putea sa aiba grija de el asa cum am eu si apoi sunt sigura ca ar fi suferit . Mi-e greu sa-l las cand mai plecam de acasa , stiu ca ii este greu . Ma gandesc mereu la el si sun mereu sa vad ce face . Si ce usurare pe el cand il aducem acasa , doarme cu labutele pe mine , sa ma simta si sa fie sigur ca nu mai plec . E un dulce .
Dar nu tot timpul a fost usor cu el . A avut o perioada in care facea numai prostii , era suparat pe mine si pe Sergiu probabil . Voia sa-mi arate ca-l deranjeaza ceva si astepta sa ies afara si mi-o cocea . Stia ca ma supar si nici nu ma mai astepta la usa ca de obicei . Se ascundea . Dar l-am adus pe drumul cel bun , cu multi nervi , dar am reusit .






ce baiat cuminte !!!









ce-mi place sa ma urc in capu' lui Fainu , si la propriu si la figurat















mi-am facut mustati









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu