miercuri, 9 noiembrie 2011

Sergiu in filmulete


Nu stiu de ce , dar de cate ori am incercat sa incarc un filmulet , mi-a dat eroare . Azi am reusit , asa ca am inceput sa caut in arhiva :) 
Le revad si nu pot sa cred ca si Sergiu a fost atat de mic ! Cred  ca e fraza pe care o aud cel mai des de la parintii care au copii mai mici decat Sergiu . Si subscriu , e adevarat , uitam multe si ni se pare ca ai nostrii n-au fost niciodata atat de mici .....



 
abilitati innascute de sofer 




la 4 luni 




                                                                    11 luni


                                         a fost si Sergiu asa de mic ? parca nu imi mai amintesc


                                                        primele degustari





                                                       Scufita Rosie : rasete si veselie

8 luni 


22 martie , de ziua lui mami 


bufet suedez la 8 luni



                                                      la prima petrecere



Snoop Dog : Sweat - dans 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu