duminică, 29 mai 2011

Happy birthday ! - 10 luni

La multi ani , Fainu Mic ! sa fii sanatos si la fel de voios , poate doar putin mai cuminte ..... stiu cer cam mult , dar poate ......
Cat de mult ma bucur cand mai trece o luna , tu cresti si reusesti sa  faci din ce in ce mai multe lucruri , iar revenirea lui Fainu acasa se apropie din ce in ce mai mult .
A propos de lucruri ,  domnul Sergiu a inceput sa mearga de ieri .
Pana acum mai cocheta el cu mersu ' , dar de ieri si-a dat drumul in adevaratul sens al cuvantului . Am ramas cu gura cascata cand am vazut cum a plecat din baie , fara sa se tina de ceva , si a ajuns pana la mijlocul holului .
L-am laudat si a inceput sa rada .
Doamne ,  cat de mult ii place sa-l lauzi si sa fie in centrul atentiei !..
Astazi am fost si la plaja . A incercat sa mearga si pe nisip , dar e cam greu , i se afundau piciorusele , iar teritoriul era necunoscut  .
Dar pana la urma , a reusit . S-a jucat cu lopatele in nisip si s-a facut ca un purcelus . Pacat ca mi se terminasera bateriile de la aparatul foto ...
Avea nisip si pe la  gurita , si pe nasuc , pe tample , dar era fericit .
M-am dus cu el la apa , vai ce fericire ...ar fi vrut si el in apa , doar ca era putin cam rece pt piciorusele lui . Dar o sa se incalzeasca curand si apoi o sa poata sa se balaceasca in voie .
Asa ca , Fainule , vrei , nu vrei , va trebui sa intri in apa cu domnul Serge ...
Am fost si la petrecere , prima  pt el , si a fost incantat . Bebici si multe jucarii .
A infulecat tot ce se putea , s-a jucat si a chiuit . A fost super  .
Ma bucur ca ii place compania altor copilasi

cam neclara , doar sunt in miscare







prima poza in care se vad dintisorii




















































4 comentarii:

  1. La multi ani! :*:*:*
    Acum poti si sa mergí...esti baiat mare ;)
    Felicitari!!!
    Tine-o tot asa! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multi Ani,multi ani,laaa muuulti aniii!Sergiu sa fie mare ,voinic si sanatos!Felicitari! Deci ne vedem la Faga in iunie?

    RăspundețiȘtergere
  3. A trecut repede timpul si iata ca ai facut si un anisor...La multi ani, dragul meu nepotel! Sa ai parte de multa sanatate, de restul nu-mi fac griji...cu timpul o sa le ai pe toate,nu de alta dar ai alaturi de tine niste parinti care ar face orice pentru tine :)
    Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,


    Numele meu este Cristina Fulea si reprezint Qbebe.ro, portalul dedicat tuturor mamicilor.

    Ti-am descoperit blogul si am observat ca acorzi o mare atentie copilului tau, chiar si in blogosfera, tocmai din aceasta cauza am dori sa iti facem o invitatie.

    Am inceput un proiect prin care am invitat bloggerii sa scrie despre experienta lor legata despre nastere, despre alaptare.

    Pentru ca dorim sa continuam ciclul acestor articole in care le oferim cititoarelor noastre experiente reale ale mamicilor care pot da sfaturi in legatura cu anumite subiecte, te invitam sa contribui si tu la noul articol ce are ca subiect principal “Experineta ta in maternitate” .

    In cazul in care iti surade ideea, astept raspunsul tau la urmatoarea adresa: cristina.fulea@divainteractive.ro

    Multumesc,

    Cristina Fulea

    RăspundețiȘtergere