luni, 23 mai 2011

Albastrel , baiatu' bun la toate


Albastrel , e foarte curios si vrea sa ma ajute - aici seamana cu Fainu ! - la spalat , eu bag rufele in masina , el le scoate si le mai sorteaza o data , la sters prafu ' , la dat cu aspiratorul - doar ca deocamdata doar il scoate din priza cand sunt eu mai in forma si gata sa fac totul luna - , la aranjat haine - se uita zilnic in dulapul lui de haine si pe semne ca nu-i place cum le aranjez caci le arunca cat colo . Eu il dojenesc si el rade si-si vede in continuare de treaba. Amprentele lui peste tot , pe geamuri , oglinzi , pe televizor , pe calculator . Fac  curatenie , dar totul e in zadar
Nu poti face nimic fara sa stie el , e peste tot si asta se vede - jucarii imprastiate in toata casa , reviste rupte , sosete , papucii mei . Asa-i place lui caci desi le strang mereu , ma lasa sa termin , ma observa si apoi vine intr-un suflet si le rastoarna . E placerea lui
Nu pot sa mananc nimic , vrea si el . E foarte pofticios si crede ca toata mancarea e pt el . Sare de nerabdare si zumzaie ceva pe limba lui , dar totul se transforma in adevarate urlete daca nu-i dau imediat sa manance sau daca , Doamne fereste , mananc eu intai
Sunt atatea lucruri haioase de povestit , dar cine mai are timp ? Incerc macar sa fac poze cat mai multe , uitandu-ma la el imi amintesc mulet nazdravanii .
Are o claie mare de par , este cred si motivul pt care multa lume spune ca e fetita . Si e suparat ca transpira si nu suporta nimic pe cap . Isi  trage sapcuta de pe cap si o arunca , trebuie sa fiu foarte atenta sa nu  pierd nimic . I-am cumparat sandalute , nici pe astea nu le suporta , le scoate din picioare si le arunca . Isi scoate si sosetele ...i-am zis ca o sa-l scot in fundu' gol afara , poate asa i-o conveni
Vrea pe jos , sa se tina de carucior , sa scormoneasca in cos - o alta pasiune de-a lui - si sa se joace cu rotile . Normal ca se face ca un purcelus , dar daca asta e placerea lui , sa mestereasca . Colectioneaza tot de pe jos , aseara avea in gurita un chistoc . Sa innebunesc , nu alta . I-am mai scos eu din gurita hartie , etichete  , cartoane , iarba , dar chistoace ....















trebuie sa raspund repede ,  suna Fainu







mouse-ul , pasiunea mea

am fugit de la baita

ce-mi place sa ma prostesc ...





cu gura plina de biscuiti

3 comentarii: