vineri, 7 ianuarie 2011

Lie , ciocarlie

  La multi ani !
Mi-am cam dezamagit fanii in ultimul timp ,dar din pacate inca sunt bolnavior . Nu stiu de ce nu se mai dezlipeste boala de mine .
 Ce sarbatori , ce Mos Craciun , ce colindat , ce petrecere de Revelion .... am stat acasa cu febra . Mi-e asa de dor sa ies afara la plimbare !
Si totusi nu o las sa ma doboare , sunt la fel de energic , chiui cat e ziua de lunga (de asta imi spune mami lie  , ciocarlie ) , ba ma mai apuca talentul si pe la 3 dimineata , dansez , ma joc cu suzi si celelalte jucarii si rad de nu mai pot . Daca tot stau in casa , trebuie sa fac in asa fel incat sa nu ma plictisesc si imi gasesc tot felul de activitati - sa trag tot ce gasesc de  pe masa -  vreau sa le bag in gura sa vad si eu despre ce este vorba - , ma rostogolesc sa-mi recuperez suzeta , ma ridic in fundulet si apoi in picioare (bineinteles ajutat) .  Dar cea mai mare nazdravanie a mea e ca am facut pisu pe fata lui Fainu :) - ce sa-i fac , a fost avertizat si nu a crezut ca i se poate intampla lui asa ceva
Am descoperit ca sunt dependent de Faina . A fost plecata 2 zile la dentist si eu am ramas acasa cu Fainu . In prima zi m-a pacalit Fainu , ne-am jucat , m-a plimbat in brate , a venit si nasu '  ,  a trecut timpul  ..... dar a doua zi am constatat ca s-a ingrosat gluma . Nimic nu ma mai multumea asa ca i-am facut viata un calvar lui Fainu . Pana nu s-a intors Faina , nu m-am linistit . Dupa ce a venit acasa , mi-a venit si mie inima la loc , am inceput sa chiui , sa dau din maini si din picioare si sa rad in hohote . Se uita Fainu si nu-i venea sa creada ...



















baietii mei , unul la parter , celalalt la etaj







videoclipul preferat :
http://www.youtube.com/watch?v=5H59Py7KApU

Rezultatul ?  batai accelerate ale inimii , transpiratie , o crestere semnificativa a cantitatii de saliva si o reprezentatie de dans  pe masura (din pacate filmuletul e prea mare si nu  pot sa vi-l arat)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu