duminică, 8 septembrie 2013

Ti-am zis eu ca mergem la munte ! ai inteles ?



Din nou in vacanta ! doar ca de data asta mai scurta .... dar parca mai frumoasa .
Am reintalnit-o pe Bibi si pe Darius , pe Mimitza si Tataie , ne-am jucat toata ziua  , am fost la castel sa cautam fantoma (si tot n-am gasit-o ! pir-ar sa pie  !)
Am alergat toata ziua , am cules alune , ne-am jucat la rau si bineinteles ca nu am ratat ocazia de a lua contact cu apa - din greseala , normal ! )
Ne-am plimbat pe carari de munte si eu  l-am tot strigat pe urs , dar n-a vrut sa apara (mai bine , imi tot spunea mama).
A venit si mamaie a mea cu Obidu sa ma vada si m-am plimbat cu Leul .













Vreau mai sus !

Uraaaaa! am ajuns unde voiam 



Castelul Bran 

Proaspat vopsit ! 












Patarica !

Uite , Bibi , pe aici vine urtu' (ursul)







Aoleu , ma trage de pantaloni !

En garde !






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu