sâmbătă, 27 octombrie 2012

Sunt mic , mic-mic , dar nu-i nimic.....


     Nu rostesc eu prea multe cuvinte (corect) , dar cant . Sunt fan declarat Voltaj , recunosc imediat melodiile si-mi place la nebunie noul refren pe care-l cant cu patos - Sunt mic , mic-mic ....
Mai am un cantecel , Bate , vantul (cam atat , restul e prea greu de reprodus  si nu-mi bat capul  )
     Si totusi vocabularul s-a mai imbogatit , pe ici-colo - acum zic mamae si tatae , nu mai sunt asta /ăsta (si ai mei bunici se topesc cand ma aud , doar sunt o dulceata ), fac pipi la pom sau la baie , nu mai spun nu poate ci nu pot , prietenul meu de la cresa e Didi (pe romaneste George ) , mai este unul Achi - neidentificat pana acum , ciu-ciu trece pe pod , in afara de  tic , mai cer si suc , in sfarsit pot spune nanu 



Now ....




and then ....












colectia de șașa - o parte din ele 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu