miercuri, 14 martie 2012

1-0 pentru Sergiu !

... pt moment ! a fost o infrangere , "razboiul " nu s-a incheiat inca  !
Miza ? initierea procesului de  renuntare la pampers ! rezultat : 4 perechi de pantaloni uzi , intr-un timp relativ scurt (9:30 - 13:00 ). Suparator e faptul ca Sergiu nu a parut nicio clipa deranjat  ca e ud ; si-a vazut in continuare de treburile lui . L-am tot intrebat ce are pe pantaloni , daca a facut pisu ' , daca mergem sa-l schimb ,  nicio reactie . Nici macar nu era atent la mine . L-am vazut doar ca a venit la un moment dat sa ia niste servetele .
Ma gandeam ca scoate si paturica , pampers-ul  , cremele  (cum face de multe ori ) si ca o sa ma  traga de mana sa-l schimb .  Dar s-a dus in bucatarie .
 M-am dus si eu dupa el sa vad ce vrea sa faca cu servetele . Facuse pipi pe jos si voia sa stearga . I-am laudat initiativa si am incercat din nou  sa-l intreb de pantalonii lui uzi .
 La fel , nicio reactie .
 Ce m-a determinat sa renunt pt un timp e faptul ca deja a inceput sa-i curga mucisorii , asteptam sa se mai incalzeasca , e inca rece pt astfel de experimente .
Intre timp trebuie neaparat sa renuntam la blestematele de biberoane . Am pastrat  doar unul pt lapticul de seara , celelalte inlocuindu-le cu niste sticlute , dar care sunt dotate tot cu un soi de tetine .
 Aceeasi Marie , cu alta palarie !
 Ii dau apa noaptea din ele , pe timpul zilei folosim sticluta cu pai sau bidonase mici de plastic .
Azi noapte s-a trezit pe la 3 jumatate si a inceput sa scanceasca . I-am dat apa si apoi cand a atipit am incercat sa-i trag sticluta din gura . A inceput scandalul . Jale mare !
 Nu putea domnisorul sa adoarma fara sa tina biberonul in gura .
A adormit in cele din urma , cu chiu , cu vai , dupa prelungi jeluiri , langa noi in pat .
 M-a enervat atat de tare ca am zis ca arunc toate soiuri de sticlute , sa nu le mai vad .
Numai ca laptele nu vrea sa-l bea decat din biberon , refuza canita , refuza paiul . Asa ca mi-am zis ca o sa ramana deocamdata biberonul pt laptic si pana la noi idei , trebuie sa ma inarmez cu multa rabdare .
Asa e Sergiu : te provoaca mereu , iti pune rabdarea la grele incercari , e foarte  incapatanat si nervos , cateodata chiar isteric .
 De fapt cred ca astea sunt caracteristicile noilor generatii .
Bine macar ca rade mai tot timpul :)








dragoste mare 









in parc , sa hranim puii 




Sergiu si roata-i de poveste 


































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu