vineri, 30 septembrie 2011

Junior - next level

  Gata  cu prosteala (teoretic ) , gata cu bebe .
Sunt baiat mare , stiu ce vreau , cand vreau , stiu sa ma fac ascultat . Nu pot inca vorbi , dar ma straduiesc si pun atata suflet .... iar cand ai mei se fac ca nu ma inteleg , tip sa le reamintesc ca am plamani , nu gluma .
        Tanu a ramas in continuare cel mai bun prieten al meu ,   indura cu stoicism orice  " manifestare de iubire " , iar eu il rasplatesc cum pot : ii dau de mancare de fiecare data cand il auda cum miauna cu jale . De fapt il trag pe tati de pantaloni sa ma ia in brate ca sa ajung la cutia cu graunte , asta bineinteles dupa ce ii explic ce vreau  sa fac. Ce chiote cand aud grauntele rostogolindu-se in castron si apoi  pe Tanu torcand de multumire .....      Am facut si eu ceva pt el ! Afara nu mai merg cu caruciorul , cine mai are stare , merg cu tricicleta de la bunicu'- cu o precizare : tati nu trebuie sa opreasca nici la semafor , ca altfel ma dau jos . Recunosc batrana Dacie din toate masinile parcate si cu cata bucurie astept sa se deschida usa sa sar in scaunelul meu . Stiu ca e vorba de plimbare si nici nu-mi place ! Iar cand ne intoarcem acasa , eu trebuie sa fiu cel care deschide usa cu cartela , cer cheile imediat ce ne apropiem de scara , dupa ce se aude "clanc ", semn ca am reusit , chiote de veselie anunta vecinii ca am venit acasa . Mai trebuie doar sa sun la usa sa-l anunt pe Tanu ca am venit in cazul in care doarme prea adanc si nu mi-a recunoscut tipetele de cum am intrat in scara .    Si gata ! Bravoooo ! si un nou zambet strengaresc imi inunda fata . Ce-mi mai place !











t5












Curatenie generala de toamna - e cazul sa contribui si eu cu ceva



















amprenta dentara - dintisorii de sus







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu